Saturday, January 30, 2010

PERMULAAN...

Assalamualaikum..
Tak pernah skalipun saya menulis blog (sebab xde blog)..tapi apa yang menarik hati saya utk tulis kat blog i-exist ni selepas hadiri mesyuarat i-exist dengan beberapa org kawan lama: Hasbullah, Afiq, Syikin dan Hashimah dan jugak seorang junior batch 2008 (Muzammir) lebih kurang pukul 2ptg tadi..seperti yang anda sedia maklum kami selaku commitee i-exist batch 2007 bakal meletakkan jawatan dan akan menyerahkan tanggungjawab kepada pimpinan i-exist batch 2009..committee?? emm, nmpak gayanye saya xdpt lari daripada term2 yang digunakan di UIA..hehe..juz joking..saya xnak merungkai semua yang kami bincangkan tadi..

Tapi ape yang sangat-sangat menarik perhatian saya dalam perbincangan tadi adalah semangat yang ditunjukkan oleh batch 2008 yang inginkan pembaharuan bukan sahaja dalam perjalanan organisasi tetapi juga dalam keseluruhan batch tu sendiri..saya harap batch 2008 meneruskan usaha yang ditunjukkan tu dan eager benar nak tengok apa yang akan berlaku seterusnya..apa yang saya harap adalah ukhwah yang berkekalan antara kita semua warga SMKA Tok Jiring..bkn sahaja sesama batch yang sama sahaja bahkan sesama batch yang lain jugak..emm, sekadar tu je kot buat permulaan ni..harap2 kita sume sentiasa berada dalam rahmat kuniaan dan taufik hidayahNya..Amiin..Ukhwah fillah..

No comments:

Post a Comment